دلیل ناباروری و روش های درمان آن

ما در این بلاگ میخواهیم با استثناد به منابع معتبر مطالبی را که ریشه در مقالات دانشگاهی و معتبر بین المللی دارند بیان کنیم

دلیل ناباروری و روش های درمان آن

۱۱۵ بازديد

دقت کنید که یکی از عمده مشکلات جوامع گوناگون ، مشکل عدم می باشد . این معظل به گونه ای در بین افراد شیوع پیدا کرده است که آمار طلاق را هم تحت تاثیر قرار داده است . بسیاری از زوجین به دلایل مختلف از قبیل تنبلی تخمدان و یا داشتن اسپرم ضعیف با مشکل ناباروری مواجه می شوند که بر روی روحیه افراد تاثیر منفی می گذارد . از آن جا که آمار و تحقیقات آزمایشگاهی نشان می دهد ، از هر ۳ مورد ناباروری ، ۱ مورد مربوط به شریک مرد است . بنابراین تیم تحقیقاتی رویکا با همکاری زیست شناسان و مخققان آزمایشگاهی دانشگاه آکسفورد انگلستان ، مطالبی بسیار مهم را در ارتباط با تقویت اسپرم و افزایش سرعت اسپرم با روش های علمی گرد آوری نموده است . پس با ما همراه باشید .


همچنین چنانچه شما و همسرتان مشکلات باروری را تجربه می کنید ، آگاه باشید که تنها نیستید . مشکل ناباروری همانطور که در ابتدا به آن اشاره کردیم بین زوجین شیوع پیدا کرده است . اکنون با خواندن این مقاله بهترین کار را انجام داده اید چرا که این امکان را به شما می دهد با آسانترین روش ها و سریعترین راه حل ها مشکلتان را حل کنید . طبق تحقیقات انجام شده و مطالب چاپ شده در زمینه ناباروری ، تقریبا از هر ۶ زوج ، یک نفر را به خود درگیر می کند و همانطور که در ابتدا به آن اشاره شد ، محققان تخمین زدند که از هر ۳ مورد ناباروری یک مورد مربوط به شریک مرد است . این را هم در نظر داشته باشید که همه ناباروری ها هم قابل درمان نیست ، اما خوب تعداد این موارد کم است و به ندرت بین افراد پدیدار می شود . اکنون جای نگرانی نیست فقط باید سریعا برای بهبود اوضاع تلاش کنید سپس اقدام به باروری کنید . بالا رفتن درصد احتمال باروری در مردان را می توان با یک رژیم غذایی سالم ، مکمل ها و داروهای تقویت کننده و بقیه راهکار های سبک زندگی بهبود بخشید .




ناباروری مردان چیست ؟

همانطور که می دانید ، باروری به معنی توانایی در تولید مثل افراد بدون نیاز به کمک پزشک است . ناباروری در مردان زمانی اتفاق می افتد که کیفیت اسپرم بسیار پایین باشد و گاهی اوقات ناباروری می تواند با عملکرد جنسی مرتبط باشد . در زیر به برخی از علل ناباروری مرد ها اشاره خواهیم کرد : داشتن اختلال در نعوظ : یکی از ناتوانایی های جنسی مردان اختلال در نعوظ می باشد . زمانی که یک مرد قادر به ایجاد و یا حفظ نعوظ نیست و یا گاهی اوقات دچار زود انزالی می شود . میزان اسپرم تولید شده : تعداد اسپرم تولیدی ، کیفیت اسپرم و یا غلظت سلول های اسپرم در مقدار مشخصی از مایع منی می تواند بر احتمال درصد باروری تاثیر بگذارد . تحرک اسپرم : تحرک اسپرم به معنی درصد عملکرد سلول های متحرک اسپرم در نمونه ای از مایع منی می باشد که باید اندازه گیری شود . سطح تستوسترون : تستوسترون هورمون جنسی مردانه می باشد که می تواند مسئول ناباروری در برخی مردان باشد . از دیگر عوامل و دلایل مرتبط به ناباروری می توان به ژنتیک ، سلامت جسمانی ، تناسب اندام ، بیماری ها و رژیم غذایی اشاره کرد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.